For halloween, Oyster Boy decided to go as a human.










vid detta laget börjar jag sakna min tv så fruktansvärt. det är ett sånt stort tomt hål på min bänk.
ge tillbaka den till mig, det var nog med att tvn var trasig redan som nyinköpt. den ska väl inte behöva vara borta så himlans länge. en månad räcker. hmf.










från det till en annan obehglig historia.
som vi alla vet har min stad blivit helt knäpp. människor utsätts för övergrepp titt som tätt. (för att motverka detta ska alla buskar huggas ner. det tror vi hjälper fint. eller finns det kanske bättre sätt!)
igår när jag satt på busshållplatsen med kära stefan, blev vi först utsatta för äggkastning. de missade, som tur var.
kort därefter kom det en orolig tjej förbi. hon letade efter en blond 11 årig tjej som var borta. ... vad gör man då?
mådde fruktansvärt dåligt hela natten.



tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0