love is suicide.

om man ser till mina studier så är kärleken inte en bra kombination men nu när den väl har smygit sig på finns det ingen chans att jag vill ändra på allt som hänt. lyckligare kan man inte bli.
det får bli till att söka in till ekologi kursen i skövde å strunta i att plugga i storstaden som mirom drömt om ett tag nu.

eller kanske ska man jobba ett år och fösöka sig på fysik b en annan gång. vi får väl se.

min kreativa sida har också den dött ut, mer än vad jag kunnat tro men mirom hoppas på att sommaren kommer med nya ideer och energi.
tills vidare får det va grått och rörigt med lite ljusglimtar här å där.

snart vanaks det london resa som exempel.

image325

har även lite funderingar kring att pyssla med en sleeve. en blå sådan. något sånt här.
skulle se fint ut till mina robortar tror vi på.



london baby!
tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0