För sent för Edelweiss

image333


mirom har inte redigt förstått sig på hysterin kring kära Håkan
men denna skivan kanske gör det lite klarare.
sitter alldeles nu å lyssnar igenom den och det kommer
bli den första av hans skivor mirom lyssnar på.
ett stort steg för lilla mig.
snart är det london..det är lite ovisst men det är väl så det ska vara.
det kommer bli hur fint som hellst. om inte så kommer vi ha
en erfarenhet med oss hem.

imon blir det lite secondhand å fika på Johans
skulle va hur fint som hellst...hint hint.

nu ska jag återgå till mitt väntande på de två londondamerna
som kommer snart å då blir det våfflor men det jag är mest
sugen på just nu är färsk annanas.
helt underbart.




föresten kan mirom passa på att visa upp sitt nyaste fynd till lägenheten
(det finns ingen hejd på vad som kan tänkas klämmas in bland mina väggar.)
har alltid velat ha en lite skrivmaskin och när mirom besökte en liten nygamal secondhand här så stog den där. för ynka 30 kr. niger och bockar.

image334



tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0