åh en fin förskotts present.

jens lekman var helt underbar å bara tanken på att han kom hit lagom till att miroms födelsedag snar är kommen.
tack lovisa och sofie för en trevlig kväll. hoppad ni hade lika kul som mig!
 
outfit kommer imon när det är lite ljusare och gör sig bättre.
istället bjuder mirom på lite jens och gäster.

image240

image241
fia var fin som vanligt så även..

image242
lovisa när vi testade mosserande vin med sorbet glass..vilket tåls att lägga på minnet att inget annat än sura sorbeer är goda till dessa drinkar.


nu är man hemkommen från bongo. gillar inte stället å kommer nog aldrig göra det heller. kommer aldrig hitta en kille som verkligen lyssnar på vad jag sagt heller. gud gör mig starkare för killar kommer inte ändra på skiten. plus att jag verkligen inte vill sova med personen som sover i min säng. finns bara en kille som betyder något just nu!

tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0