kan pengar innebära lycka

idag blev lilla mirom 24 tusen kronor rikare.
det är behövligt och inte minst om jag ska flytta ifrån den här skitstaden.
tänk att gå ut på stan och slippa se folk man känner lite halvt sen barndomen. att slippa se deras blivkar på en. det låter helt fantastiskt i mina öron.

eller så ska de pengarna användas till resan runt jorden som va på tal om för några månader sen. men som med allt annat sånt kommer killar ivägen. förstår iof om lovisa inte vill åka iväg. killen hennes är ju helfin på alla sätt å vis. sen är det ju mest påfrestande att dras med mig. men kul skulle det vara för mig det kan man ju inte förneka.

något som jag hemskt gärna vill känna går inte att köpa för pengar. en kram. en kram som säger att " jag tycker väldigt mycket om dig." en kram som visar den kärlek som alla pratar om.
varför hittar jag bara så konstiga killar. (i brist på annat ordval så får konstig sammanfatta alla pojkar)
den finaste killen jag någonsin stött på bor i italien kanske skulle man åka dit för pengarna ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0