blogg tjaffs

här nedanför följer en minitext av hur det kunde låta förra sommaren. då mirom var på topp och väldigt kärleksfull och gosig...lika gosig som nu.
tar du ett steg till biter jag huvudet av dig är mitt motto just nu ...ja gosig!
------------------------------------------------
orka blogga orka blogga orka blogga.

kom igen folket. allt tjat om blogg borde avskräcka er från att sitta dag ut och dag in med både internet och blogg...

vad hände någonsin med den något mer privata dagboken. sen när blev det roligt att blotta sitt liv åt andras ögon. tacka vet jag den lilla boken med rosa pärmar och hänglås på. gärna med den där rosen doften.

smågåve,laput, mirom med the big bäbis. det är inte bara en som kan. jag kan vänta och se. a serru robin för fan. madde dralla nu drar jag till kängruland. ...någon som fattar. tänkte inte det nä.

måste ni blogga å kassta era liv under mina naiva ögon så kom igen gör det till en äckligt dum text.

(ett litet inlägg...som ni märker har jag inte stått för det jag så ärligt skrivit ner här, det har blivit en hejdlöst massa bloggande och även en massa om kärleksproblem..se nedan)


-------------------------------------------------
ve å fasa är det verkligen så...
är mirom kär så snälla slå till mig skulle sätta fem spänn på att hälften av alla dagböcker handlar om hur någon har sårat den andra. är det meningen att kärlek ska vara något så hemskt isåfall kan det ju kvitta eller hur :D..kärlek är ännu ett tjaffs som jag inte orkar med. orka bli kär å bli sårad igen. nä sol bad singel sex är vad som gäller.



oja .....simon månad framöver. startar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0