mammas nya kille

BEGÄR... har vi alla. här förljer så några av mina;
-P3 (då jag jobbar, hemma får jag inte lyssna på denna underbara kanal)
-socker. jag vet, inget vidare bra begär men bättre än nästa...
-sex...tunga saker. gärna med simon.
- okej simon kan lätt bli ett större begär än han redan är.
-datorn...tråkigt att behöva erkänna men så ligger det till.
-Tv tråkigt men sant.
-nämnde jag socker.

närmare njutning



mirom (de girl ovan) hade den mest finaste natt hon haft på länge, om så bara två timmar, men man ska ju inte begära allt för mycket av lyckan. hon har verkligen lyckats sova hos en kille utan att ha sex med honom. det är farligt när man tänker på det lite närmre. det mirom drömt om har gått i uppfyllelse och det är läskigt. mina kännslor kommer svalla och det kan bli så stort att jag faktiskt är kär.
frågan är om det är så bra att vara kär i den pojken, han vill inte redigt ha förhållanden. kärleken är kass...

...tills man finner den rätta. jo jag vet att ni påstår det era glädjesprudlande samman-klistrade-par-nördar.  om ändå den lilla pojken med fein rumpa kunde äga en gnutta kärlek för mirom i sitt hjärta så kanske han kan vara den rätta för ett halvår tills vidare. ( lång mening andas! )

54761-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0